29 Kasım 2016 Salı

Yves Rocher BB Peau Parfaite


 Merhabalar,

Yves Rocher markasının ürünlerini uzun zamandır kullanıyorum. İlk kez BB kremini denedim ve sanırım bugüne kadar kullandıklarımdan ve memnun kalmadığım bir çok ürün olduğu için beni hayal kırıklığına uğratacağını düşünürken ilk damlasını sıkıp elimde dağıttıktan sonra gördüğüm manzara karşısında şok oldum.

Birincisi kesinlikle cildi çok iyi nemlendiriyor ikincisi yüzünüzde ki yorgun görüntüyü kesinlikle alıyor. İçerisinde ki minik ışıltılar sayesinde cildinize inanılmaz doğal bir ışık veriyor. Bence bir BB kremden çok daha fazlası kapatıcılığı orta kıvamda ama bence bunun bir önemi yok çünkü cildinizde varla yok arasında ve fondöten gibi ağır durmuyor. Pürüzsüzlük sağladığı için fondöten kullanmanıza gerek kalmıyor.

Özel bir geceniz varsa fondötenin altında kullanabilirsiniz. Bence en kısa zamanda denemelisiniz yanı ben bb krem sevmeyen biri bu ürüne aşık olmuşsa inanın sizde seveceksiniz. Eğer cildiniz aşırı yağlı ise biraz düşünebilirsiniz ama karma ve nemsiz bütün ciltler severek kullanacaktır.

Sevgiler,
Ebru



3 yorum:

  1. özellikle kokusunu çok sevmiştim bunun çiçek çiçek kokuyor..

    YanıtlaSil
  2. Fondöten kullanmıyorum bende bb krem kullaniyorum aklimda bulunsun denemek isterim😊bende yeniyim sizide beklerim😊http://sukranceliker.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Slm. Yeni keşfettiğim bir siteyi paylaşmak istiyorum sizinle. LookinWell.com burası güzellik ve iyi yaşam ağırlıklı bir site. Kayıtlı birçok işletme ve bu işletmelerin kullandığı makyaj, bakım, şampuan ve aklınıza gelebilecek her ürünü satın almanız mümkün. Tavsiye ederim...

    YanıtlaSil