22 Kasım 2016 Salı

Minik Kiko Milano Alışverişi


Merhabalar,

Geçtiğimiz hafta sonu güzel bir etkinlik düzenledim ve İstanbul Forum'a çok yakın olduğum için Sevgili Buket ile hemen Kiko'ya gittik. Aslında tabi benim aklımda bir şey almak yoktu :) sağ olsun sevgili satışçı arkadaşımız bize kampanya var bu farlardan üç adet alırsanız ruj size hediye dedi eh satış taktiği ama ne yapalım bizim de çok ilgimizi çekiyor.

Bende aşağıda gördüğünüz renkleri seçtim. Kahve rengi farın yok mu derseniz var ve tonları da var ama en sevdiğim renklerden biri olduğu için dayanamayıp aldım.



 Bu pembe gibi gözüken ama gözde ışıltılı pembe beyaz yansımalı bir far olduğu için çok hoşuma gitti. Pigmentasyonları ile ilgili şuanda bir şey söyleyemem henüz kullanmadım.

Son olarak vazgeçemediğim altın tonlarından bu farı görünce bunu da dayanamayıp hemen aldım.

Ruj seçeneği vardı ama stoklarda çok fazla yoktu o yüzden benimde bu tonlarda kahve rengi rujum olmadığı için bunu tercih ettim. Benim alışverişim bu şekildeydi. Fırsatı kaçırmayın derim :))

Sevgiler,
Ebru

1 yorum:

  1. Geçen hafta bende Forum İstanbul Kiko'ya uğradım ama çok şükür satış görevlisi arkadaşa kanmayıp far almadım corrector aldım.:D
    2. farın rengi çok güzelmiş en kısa zamanda yorumunu, swatchını bekliyorum tatlım:)

    YanıtlaSil