17 Ağustos 2016 Çarşamba

Pastel Pro Fashion Nude Single Eyeshadow (85 Numara)


Merhabalar,

Pastelin yeni çıkardığı tekli farlarından 85 numara olan ve beni benden alan bu rengi sizinle tanıştırmak istedim. Arada böyle çöp çatanlık derler sanırım yapmaktan bir zarar gelmez dimi :)

Genelde tekli far alma konusunda çok iyi sayılmam elim sürekli palete gidiyor. Eğer çok beğendiğim bir renk ve pigmentini beğendiğim bir far olursa işte o zaman dayanamıyorum. Pastelin Pro serisinin tekli farklarını bana gönderdiklerinde rengi görür görmez bir tutuldum.

Neden mi?

Çünküüüüü göz kapağınızın katlanma kısmına sürün de görün diyesim geldi .... İşte o zaman sizde benim gibi vazgeçmeyeceksiniz.  İnanılmaz yakışıyor ve üstüne hafif bir kahve ile geçtiğinizde tadından yenmez bir hal alıyor benden söylemesi.

Fiyatı hatırladığım kadarı ile baya baya iyiydi. Ben yaklaşık iki aydır elimden düşüremedim işte takıldım mı bir fara başka bir şeye elim gitmiyor buda kötü bir alışkanlık.

Eğer alırsanız ve benim gibi çoook beğenirseniz yorum bırakmayı unutmayın :)

Sevgiler,
Ebru




5 yorum:

  1. Tekli far almayacağım çok fazla oldu diye kendime söz vermiştim ama bu renk cezbediyor :)) Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh işte kötü örnek oluyorum dimi ya bir tanecik daha alsan bir şey olmaz :) diye diye böyle olduk biz :))

      Sil
  2. Bu tonları ben de çok seviyorum. Göz çevresine canlılık katıyor. Elimde benzer renkli ama sedefli bir far var. Bu mat veya saten bitişliyse alabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat bitişli ve bence seveceksin ve kalıcılığı gayet iyi alırsan düşünlerini bekliyorum :)

      Sil