12 Ağustos 2016 Cuma

Diri Güzellik Merkezi Keratin Bakımı (Brezilya Fönü)


 Merhabalar,

 Tatildeydim ve yeni döndüm o yüzden yine yazamadım. Lakin tatile gitmeden önce şahane bir deneyimim oldu ve bunu sizlerle paylaşmak istiyorum. Saçlarım ilk resimde gördüğünüz gibi rengini açmaktan sürekli boyamaktan o kadar yıprandı ki ne yaptıysam kendine getiremedim. Saçlarıma haftada en az bir kez bakım yapman biri olarak bu halde gözükmesinden gerçekten çok mutsuz olmaya başladım.

Sonra araştırmaya başladım ve karşıma Diri Güzellik Merkezi çıktı. Öncelikle benim için kuaför yada güzellik merkezi kriterim o kapıdan içeri girdiğimde hissettiğim sıcaklık ve güler yüzlü iş yeri sahibi ve çalışan personellerdir. Diri güzelliğin sahipleri inanılmaz sıcaklar ve enerjileri harika bir çok işlemi yaptırabileceğiniz mükemmel bir yer niye mi?

Masaj,Cilt Bakımı, Kuaför bölümü, Kaş Kontörü gibi bir çok seçenek ile sizi şımartmaya hazırlar. Benim saçlarımı gördüklerinde hemen karar verdiler Brezilya Fönü yapalım ama aynı zamanda Keratin bakımı ile dediler bende kendimi işin uzmanlarına bıraktım.

İlk başta ne kadar işe yarayabilir ki yıkandıktan sonra geçer gider diye düşündüm. Lakin ilk yapılışında sonuca hayran kaldım. İki gün sonra yıkadığımda aynı endişe sürdü ve yıkadıktan sonra lastik gibi uzayan saçlarım dümdüzdü canı gönülden teşekkür etmekten başka bir şey diyemiyorum. O yüzden her zaman söylediğim bir şey var gerçekten kuaför çok önemli kendinizi doğru ellere teslim ettiğinizde sonuçtan memnun kalıyorsunuz.

Yerleri Moda'da sıcacık bir mekan gitmek isteyen olursa yazabilirsiniz :)

Sevgiler,
Ebru






4 yorum: