3 Ağustos 2016 Çarşamba

Flormar Loose Powder (Toz Pudra)


Merhabalar,

Yine yoğun iş sebebi ile yazılarımı aksatıyorum. Uzun zamandır göz altı kapatıcısı kullanıyorum ve sabitlemek için doğru toz pudrayı arıyordum. Uzun bir süre önce çok pahallı bir markayı denemiştim ama bir daha o kadar para vermemek için uygun fiyatlı bir ürün arayışındaydım.

Özellikle takipçilerimden gelen bizimde göz altı rengimiz koyu ne yapmamız lazım diye sorular geldiğinden araştırmamı hızlandırdım. Flormar'a gittiğimde tesadüfen gördüğüm toz pudrayı hemen aldım. Aşağıdaki resimde rengi kerem gibi gözüküyor ama tabi ki beyaz :)

Kapatıcınızın üzerine pudrayı uygulayıp 10 dakika bekledikten sonra dağıtma işlemi yaparsanız, gayet başarılı bir sonuç alıyorsunuz. Bunun bir tık üstü var mıdır? Evet ama niye çok fazla para veresiniz ki :) Ayrıca yeni araştırmalarımda bir şeyler daha buldum eğer sonuç alırsam onuda sizlerle paylaşacağım.

Sevgiler,
Ebru


2 yorum:

  1. Flormar'ın ürünlerini genel olarak bende çok sevdiğim için fiyat açısından da oldukça uygunlar :) Buna da bakabilirim

    YanıtlaSil
  2. bu ara evde kullanmadığım kırmızımsı kalem ruju gözaltlarıma sürüp üstüne kapatıcı sürüyorum deneyin derim işe yarıyor

    YanıtlaSil