18 Ağustos 2016 Perşembe

Club Resort Atlantis İzmir (Seferihisar Sığacık) Tatil


 Merhabalar,

Hep kozmetik konuşmayalım dimi :) Uzun zamandır tatil yapmadığım için bu sene kendimi ödüllendirmek istedim. Çoğumuz çalışıyoruz ve sende sadece iki hafta iznimiz var (Yeni işe başlayan ve henüz üç hafta izne erişmemiz insanlar olarak) yaş itibari ile dolu dolu eğlenceli bir yer aramaktan yana olanlar vardır. Ben ise yoğun iş temposundan ve koşuşturmaktan kendine zaman ayıramayan biri olduğum için sessiz sakin bir yer arayışına girdim. Sanırım bir ay boyunca otel aradım şehirlere baktım hem makul hemde sessiz sakin bir yer bulmaya çalıştım.

Açıkçası İzmir'i çok istiyordum da Seferihisar'ın İzmir'de olduğundan haberim yoktu :) Tamamen tesadüf eseri bir tıkla ulaştım ve gerçekten çok uyguna bu oteli buldum. Büyük bir tatil köyü konsept her şey dahil :) ve otelin kendi içerisinde iki tane koyu var. Aile oteli kimse kimseyi rahatsız etmiyor herkes kendi halinde gürültü patırtı yok ve çocuklar için de bir çok oyun alanı var. Ben dinlenmekten kitap okumaktan ve yüzmekten son akşam bir kaç resim alabildim :) bir iki tanede gündüz çektiklerimi sizlerle paylaşıyorum.

Yemekler süper ötesi değil o yüzden o konuda çok bir şey beklemeyin çeşit inanılmaz çok tat olarak eh diyelim bunu da bulamayanlar var bunu da unutmayalım!

Suyu çok soğuk ama ben çok severim buz gibi suda yüzmeyi ve denizi tertemiz yukarıdan baktığınızda ayak parmaklarınızı görebiliyorsunuz :) Havuz içinde 3 yada 4 büyük havuzu var bu arada odaların konforu beklemediğim kadar iyiydi güzel bir tatil geçirdim diyebilirim.

Veee herkesin buna ihtiyacı var  ...

Sevgiler,
Ebru











2 yorum: