17 Ağustos 2016 Çarşamba

Biota Smooth Matt Foundation

Merhabalar,

Fondöten hepimiz için makyajda olmazsa olmazlarımızdan, durum böyle olunca eminim ki benim gibi sizinde bir sürü markadan fondöten koleksiyonunuz vardır. Fondöten seçiminde öncelikle yüzünüzü çok iyi tanımanız gerekiyor. Neden mi? Eğer kuru bir cilt yapınız varsa mat bir fondöten alırsanız gün içerisinde yüzünüzde topak topak bir görüntü ortaya çıkar. Eğer yağlı bir cilde sahipseniz ve yağlı bir fondöten kullanıyorsanız yüzünüz ışıl ışıl yağ yapar ve parlar. En önemlisi ise yağlı ciltlerde sivilceye yol açabilir. Bu kısa notu verdikten sonra aslında bu teorilerimi yıkan bir üründen bahsetmek istiyorum.

Benim cildim ne yağlı nede kuru yani karma böyle olunca mat fondöten kullanmaktan her zaman bende çekinmişimdir. Çünkü kuru bölgeler böyle bir fondöten kullanım sonrasında yüzümde topaklanma ve çizgilerde birikme yapıyor. Biota markasının mat fondöteni ilk bana geldiğinde şişesine bakıp acaba mı denemedim değil :)

İlk uygulamamda enteresan bir şekilde ne kuruk yaptı nede çizgilere doldu. Gerçekten beklemediğim bir performans gösterdi. Kapatma özelliğini ben çok başarılı buldum. Hatta aşağıdaki resimde uygulamamı dövmem üstünde gerçekleştirdim ki daha anlaşılır olsun. Doğal içerikli olduğu için fiyatı biraz yüksek ama bence alınıp denenmeye değer bir ürün ben severek kullanıyorum.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

Sevgiler,
Ebru




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder