11 Nisan 2016 Pazartesi

Philips Lumea IPL #benimzamanim



Merhabalar,

Philips Lumea ile yeni bir serüvene başlamak üzereyim. Bu iki aylık programda sizlere kullandıkça düşüncelerimi aktaracağım. Yaklaşık bir senedir lazer epilasyona gidiyordum etkisini görmedim diyemem lakin çok sancılı bir dönemdi her gidişimde yine acıyacak duygusu ile gidip 1 saat süren sancılı işlemden geçiyordum. Açıkçası bu işlem içinde inanılmaz bir ücret ödediğim doğrudur.

Paketin içerisinden iki adet başlık çıkıyor biri vücut diğeri ise yüz bölümü için minik bir başlık zamanla bu ürünün işe yarayıp yaramadığını kullandıkça sizlerle paylaşıyor olacağım. Ürün Tavsiye Evinden bana ulaştı. Diğer detaylarıda Tavsiye Evinin blog sayfasından inceleyebilirsiniz. Bununla ilgili de bir sürprizimiz olacak sizlere takipte kalmanızı tavsiye ederim.

Philips Lumea tüylerin uzamasını önlüyor ve IPL uygulamasını evde gerçekleştirme avantajı sağlıyor. 
Kullanımı çok kolay.
Lumea satın alabileceğiniz tek kablosuz IPL cihaz. Maksimum erişim ve manevra kabiliyeti sayesinde dilediğiniz zaman ve dilediğiniz yerde cihazı kolayca kullanabilirsiniz.
Hızlı ve etkili. 
Lumea Precision Plus’I her iki alt bacağa uygulamak yalnızca 15 dakika sürüyor. Bu hızlı uygulama batık tüyler, koyu gölgeler veya kısa tüyler olmadan her gün pürüzsüz cilt keyfini yaşamak için uzun ömürlü bir yöntem sunuyor.
Gözle görülür sonuçlar. 
Klinik çalışmalar Lumea ile iki haftada bir yapılan 4 uygulamadan sonra tüylerin %80’den fazla azaldığını gösteriyor.
Ekstra ürün satın almaya gerek kalmıyor. 
Philips Lumea jel veya yedek parça gerektirmiyor.
Yüzünüz için ekstra güvenlik sağlıyor. 
Lumea Precision Plus yüz için özel olarak tasarlanmış hassas uygulama başlığına sahip. Bu başlıkla yüzünüzün hassas cildini daha fazla koruyan ek bir UV filtresi bulunuyor.
Lumea’yı kullanmak çok basit ve rahat. 
Lumea’nın kullanımı basit, kolay ve rahat. Yalnızca birkaç uygulamadan sonra tüysüz ve ipeksi pürüzsüzlükte bir cilt vaadediyor. Yedek lamba veya jel almak gerekmiyor. Kablosuz tasarımı sayesinde evinizin istediğiniz odasında kullanabiliyorsunuz. Tek yapmanız gereken IPL’nin tüy ve cilt tipinize uygun olup olmadığını kontrol etmek ve basit birkaç adımı uygulamak.


2 yorum:

  1. ben de artık epilasyona gitmeye üşeniyorum ve vakit bulamıyorum bu alet harika oldu bakalım denemeye de başladım inşallah verim alırız :-))

    YanıtlaSil
  2. Ya ben de düşünüyorum ama her kafadan bir ses çıkıyor kimi memnun kimi etkisini görmediğini vs. söylüyor. Kararsız kaldım :/

    YanıtlaSil