27 Nisan 2016 Çarşamba

Güzellik Dolabı Etkinliği ve Masal Günü Sponsorları



 Merhabalar,

Sevgili Güzellik Dolabının doğum günü partisine davetliydik. İnanılmaz gülüp eğlendik beni Snap'te takip edenler bilirler bol kahkahalı bir gün geçirdik. Bu sefer az kişi olduğumuz için sohbet etme imkanımız oldu kızlar şahane dansları ile beni şoke ettiler diyebilirim. Nice güzel yaşların olsun tatlım.

Tabi ben bu yazıyı yazana kadar üzerinden sanırım bir kaç hafta geçti iş yoğunluğumdan vakit bulamıyorum bu bir bahane tabi değil eve gidince bir an önce uyumak istiyorum. Bir şeyi anlatırken doğru cümleler kurmak çok önemli bende kendimde bu ifade etme gücünü bulamadığım için yazı yazmak istemiyorum. Yoksa iki satır yazıp her gün bir yayın yaparım ama buda bana göre değil.

Konumuza geri dönersek aşağıda sponsorlarımızı görebilirsiniz. Özellikle pasta şahaneydi diyebilirim. Kozmetiğin ve yeni ürünlerin olduğu yerde kim olmak istemez ki :) Deneyimlenecek bir sürü harika ürün var şuanda onları kullanmak için sabırsızlanıyorum.

Tekrar bu harika organizasyon için çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler,
Ebru















Etkinliğe katılan diğer arkadaşlarımın da blog sayfalarına bir göz atmak isterseniz;







2 yorum:

  1. Ebruşum güle güle kullan canım :-))

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık ebrucum :) geldiğin için de çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil