29 Nisan 2016 Cuma

Too Faced Chocolate Bon Bons


 Merhabalar,

Haftanın ortasına gelmişken ve bugün hava güzelken size hafta sonu yaptığım bir alışverişten bahsetmek istiyorum. Sevgili Buket ve Hümeyra ile çok güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra ani bir karar ile Sephora'ya gitme kararı aldık. Üç kozmetik canavarı bir araya gelirse tabiki ilk gezilecek mağazalar bununla alakalı oluyor. Aslında bir yerde çok iyi oldu ben makyaj süngeri almak için gittim ama palet ile geri döndüm :)

Too Faced paletlerini her zaman çok merak etmişimdir. Birde üzerine benim koku takıntım olduğu için ve bu palette çikolata koktuğu için inanılmaz merak içerisindeydim. Şuanda sınırlı sayıda gelen ve sanırım uzun bir süre gelmeyecek olması sebebi ile Buketciğim sayesinde benimde artık Too Faced paletim var. Yurtdışı fiyatı ile indirimsiz fiyatı arasında bir fark yok şaşırtıcı hatta vergileri falan eklerseniz daha pahallıya satılıyor. Türkiye fiyatı indirimsiz 169 TL Buketin Sephora kartı olduğu için biz %20 indirim ile sadece 135 TL'ye aldık :))))

Eevvveet işte o kadarcık yani normal paletlere bile bu fiyatı veriyorken bu şahane renkleri olan paleti almadan edemezdim. Ayrıca pigment olarak çok başarılı olduğunu söyledi canım dostum Buketim :) Benim sevdiğim doğal tonların ağırlıklı olduğu bir palet olduğu içinde tereddüt etmeden aldım.

Eğer hala kaldı ise ve indirim kartınız varsa bence hiç düşünmeden alınız :)

Sevgiler,
Ebru





2 yorum:

  1. Yaaaa harika :) bende de chocolate bar palet var, doyamıyorum kullanmalara, bu da müthişmiş canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Yoo faced paletlere zaten bayiliyorum buda çok guzelmis:)

    YanıtlaSil