10 Şubat 2016 Çarşamba

Smashbox Photo Finish Foundation Primer



 Merhaba,

Öncelikle herkese mutlu hafta sonları diliyorum. Bugün mutlaka her zaman elinizin altında olması gereken fondöten altı makyaj bazından bahsetmek istiyorum. Bu bazları bir çok marka üretiyor artık ama önemli olan yüzünüz ile ne kadar bütünleştiği, gün içerisinde verdiği nem ve fondötenin belirli bir zaman sonra yüzünüzde pütür pütür olmamasını sağlıyor.

Ben daha önce bir kaç markayı daha denedim ama gün içerisinde bu kadar etkilisini görmedim. Ayrıca şuanda bitmekte olduğu için üzülüyorum ve tekrar alacağım. Genelde özel günlerinizde baz kullanabilirsiniz ama benim gibi cildiniz kuru ise günlükte kullanabilirsiniz.

Ne kadar nemlendirici kullansam bile asla bazın yerini tutmuyor özellikle fondöten olarak yağlı ürünleri tercih ediyorum. Ne yazık ki mat fondöten kullanamıyorum ve kuru ciltlere asla önermiyorum yoksa yüzünüzde istemediğiniz bir görüntüye ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,
Ebru


3 yorum:

  1. Yüzüm yağlı, fondöten kullanmayı sevmiyorum. Bazen sürsem de akşama kadar kalmıyor akıp gidiyor. Baz kullansam kat kat oluyor. İçim daralıyor. Hiç bana uygun bir ürün çıkarmayacaklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağlı ciltler için olan fondötenlerde mi aynı tepkiyi verdi çok fena o zaman tatlım ya sende haklısın valla :)

      Sil
    2. Onlar pudralaşıyor, sorun yok. ama ben fondöten kullanma taraftarı bir insan değilim :( Sorun yoksa, boşuna yaşlandırmayalım durup dururken :(

      Sil