10 Şubat 2016 Çarşamba

Smashbox Contour Kit (Kontür Paleti)


Günaydınlar,

Bugün makyajda kullanılan, yüzünüze boyut kazandıran kontür paletinden bahsetmek istiyorum. Yüzünüzü daha ince yada elmacık kemiklerinizi ortaya çıkartmak için mutlaka gölgelendirme yapmanız gerekiyor ayrıca T bölgesini aydınlattığınız zaman yüzünüzde inanılmaz değişiklik olduğunu göreceksiniz.

Smashbox yeni bir palet çıkartarak bence diğer ürünlerle arasında ki farkı ortaya koymuş bulunuyor. Nasıl mı? Evet paletin fiyatı diğer ürünlere göre yüksek olabilir lakin kalıcılığı ve renk pigmenti inanılmaz başarılı ayrıca aydınlatıcısı kısmı tam kararında sadece aydınlık bir görüntü veriyor buram buram parlamıyorsunuz. Gerçi ben parlamayı çok seviyorum ama doğal bir kontür yapmak için çok ideal zaten fotoğraf stüdyosunda çıkan Smashbox ürünleri tamamen yüzünüzde doğal bir görüntüye sahip olmanız için yaratılmış. Markanın özü bu bende iki adet far paleti var ve farların pigmentleride aynı bu kontür paleti kadar kaliteli onlarla ilgilide en kısa zamanda blog yazısı yazacağım.

Aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi eğer kontür işlemini nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız örnek olarak size resimde anlatmış ve unutmamanız gereken bir konu kontür işlemini yaparken, elmacık kemiklerinizin altına sürdüğünüz ürünü yüzünüzün üst kısmına doğru dağıtmanız gerekiyor aksi halde yüzünüzü aşağıya çekersiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

Sevgiler,
Ebru


1 yorum:

  1. Kontür işlemi gerçekten yüzü çok farklı gösterebiliyor, ben de seviyorum, bu palet krem yapıda mı toz yapıda mı canım ? öptüm sevgiler...

    YanıtlaSil