22 Şubat 2016 Pazartesi

Kaş Konturu Kıl Tekniği

Merhabalar,

Uzun zamandır kaşlarım çok düzgün olsa bile zamanla aralarda dökülen tüyler beni artık rahatsız etmeye başladı. Bunun için araştırma yaparken Mehmet Tatlı Trump Towers şubesinde kıl tekniği uygulamasının yapıldığını öğrenince hemen kendilerini ziyarete gittim. İlk başta aslında çok acıyor mu sorusunu sordum :) acıya hiç dayanıklı olmadığım için çok korkuyordum.

Korkumun yersiz olduğunu işleme başladıklarında anladım. Çünkü ilk önce Emla Krem ile uyuşturduktan sonra birde sprey ile üzerinden geçince gerçekten acı hissetmiyorsunuz. Dayanılmayacak bir acı değil en azından sonuç her yerde gördüğüm gibi yapay olmadı. Çünkü doğal olması benim için çok önemliydi ve bunu sağladıkları için ayrıca çok teşekkür ediyorum.

Aşağıda hatta sizler için videosunu'da çektim iyi seyirler :)

Sevgiler,
Ebru


10 yorum:

  1. kaşlarınız çok güzel olmuş maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel ve doğal olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. kaşlar süper olmuş Ebrucum :-))

    YanıtlaSil
  4. 10 ay önce ben de bu işlemden yaptırdım son dört aydır iyice silinmeye başladı şuan nerdeyse yok gibi oldu
    bu tekniğe ek olarak kadife tekbiği de eklenmiş onula ilgili görüşüp şimdi onu yaptırıcam daha doğal durduğu iddia ediliyor :)
    güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim umarım sizin dediğiniz gibidir yani ben bu tekniğin bu kadar doğal durabileceğini hiç düşünmemiştim :)

      Sil