10 Şubat 2016 Çarşamba

Avon Rare Gold Edp Parfüm


 Merhabalar,

Avon markasının Rare Gold parfümünü anlatmazsam olmazdı :) Avon ürünleri kullananlar bu parfümü farklı şişesinden ve kokusundan çok iyi biliyorlardır. Tam bir kış kokusu ve gece diye düşünenler çoğunlukta olsalar bile ben açıkçası gündüz bile kullanıyorum.

Kokusu gün boyu kalıcı bu konuda şüpheniz olmasın ben bile bu kadar kalıcı olabileceğini hiç düşünmemiştim. İlk izlenim olarak acaba hangi parfümü kullanıyorsun ve inanılmaz güzel kokuyorsun gibi iltifatlar aldıktan sonra :) tamam dedim kesinlikle doğru bir seçim yapmışım.

Ben ağır kokuları tenime yakıştırıyorum ve günlük kullanabiliyorum. Tabiki günlük kullanımlarda bir kaç sıkımlık yetiyor çünkü daha fazlası bu gibi ağır kokularda çok rahatsız edici olabilir. Fiyat olarak sanırım indirimde 35 Tl civarında ve bence açık parfüm alacağınıza ve bu zamana kadar denemediyseniz mutlaka öneriyorum. Parfümleri çabuk bitirme gibi bir huyum olmasına rağmen yaklaşık 2 aydır kullanıyorum şuanda yarıya indi :) Bitmemiş olması bir mucize kalıcılığı ve çok sevdiğim için kıyamıyorum. Denemek isteyenlere benden tam onay :) Kendinize iyi bakın....

Sevgiler,
Ebru




2 yorum:

  1. Ben Avon parfümlerini fiyatlarına göre başarılı buluyorum.Özellikle indirimlerde denk gelince mutlaka alıyorum.Bunun mor rengi var cnm bu ara onu denemeyi istiyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kokuyu denemedim ama ağır kokuyordur gibi gelmişti bana. Teşekkürler.

    YanıtlaSil