24 Şubat 2016 Çarşamba

MİSSHA Signature Make-up Collection - Feminine (Lila Kutu)



Merhabalar,

Lila Kutu Sevgililer Gününde bazı markalarda indirim yaptı. Bende uzun süredir aklımda olan Missha'nın bu setinin %50 indirimde olduğunu görünce dayanamadım. İyi ki almışım dedim ürünleri içeriyor diyebilirim. Dörtlü far seti gayet başarılı tabi en açık rengi simli olduğu için üzerinden bir kaç kere geçmeniz gerekiyor. 

Aşağıdaki videomda detaylı incelememi ve yorumlarımı izleyebilirsiniz. Özellikle BB Kremi ve far paleti çok hoşuma gitti. Ayrıca böyle bir sete 100 TL gibi bir rakam ödemek gerçekten karlı bir alışveriş olduğunu düşünüyorum. Lila Kutu bu konuda bir çok markayı bir arada toplayan ve bazı zamanlarda ciddi indirimler bulabileceğiniz bir site ayrıca aylık güzellik kutuları'da var bence bir göz atın derim :)

İyi seyirler diliyorum.

Sevgiler,
Ebru




5 yorum:

  1. oyy çok güzelmiş iyi ki almışsın Ebrucum güle güle kullan..:-))

    YanıtlaSil
  2. Sunumu da son derece şık, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım güzel bir sete benziyor kutusu da çok şık ♥

    YanıtlaSil
  4. Missha ürünlerini ben de çok seviyorum, güle güle kullan.

    YanıtlaSil