15 Kasım 2015 Pazar

#Renginibul Topicrem Yüz ve Göz Temizleme Suyu



Merhabalar,

Topicrem markasının daha önce yüz temizleme jelini kullanmıştım ve hala her gün yüzümü onunla temizlememe rağmen bitiremedim :) Şuanda ön planda olan temizleme sularını hepimiz biliyoruz.

Aralarındaki fark bence içerikleri Topicrem markası dermokozmetik olduğu için gerçekten çok güvenilir. Genelde doktorların bile tavsiyelerinde kullanılan ürünlere sahipler. Yüz ve göz makyajını ihmal etmeden temizlememiz gerekmektedir. Mutlaka uyumadan önce mutlaka temizlememiz gerekiyor. Buna yardımcı olan bu şahane ürünü deneme fırsatını bulduğum için çok mutluyum.

İçerik olarak paraben içermemesi ve sanırım en önemlisi bebeklerin bez bölgelerinde kullanılması ürünün ne kadar güvenilir olduğunu bir kez daha bize gösteriyor. Özellikle gözleri ve cildi yakmaması benim için çok önemli cildiniz hassas yada bir alerji göstermeyen iyi bir yapısı olsa bile kullandığınız ürün kötüyse sonunda yüzünüzde gözle görülür kızarıklıklar oluşuyor. Bu konuda bana bir yan etkisi olmadı ve severek kullanıyorum. Boyut olarak çok tatmin edici olan bir şişeye sahip 500 Ml kullanmadıysanız mutlaka denemelisiniz.

#Renginibul etkinliğimizde bizlerle birlikte oldukları için çok teşekkür ediyoruz.

Sevgiler,
Ebru




2 yorum:

  1. Sırada bekliyor bendeki de, çok merak ediyorum ama elimdeki bitmeden açmak istemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. henüz açamadım ama elimdekiler biter bitmez kullanıma açacağım...

    YanıtlaSil