15 Kasım 2015 Pazar

#Renginibul Revox At Kuyruğu Serumu


 Merhabalar,

Revox markasını artık hepimiz biliyoruz. Özellikle bende olan at kuyruğu şampuanından üç kutu bitirmiş bulunmaktayım. Onunla ilgili fikirlerimi başka bir yazımda sizlerle paylaşacağım. Şimdi yeni ürünü olan at kuyruğu serumundan bahsetmek istiyorum.

Serumu kullanalı iki hafta oldu ürünleri kullandıktan sonra yazmayı genelde tercih ediyorum. Ürün bütün saç tiplerine uygun benim fikrim bu tür serumların saçı besleyici özellikte olması gerekiyor. İçerisinde saçınızı besleyen yağların olması finalde işe yarayacağının bir kanıtı ve eğer saçlarınız kendi yağı ile besleyemiyorsanız mutlaka dışarıdan destek almalısınız.

Serumu çok severek kullanıyorum ve işe yaradığını görmek şahane bir duygu :) Revox At Kuyruğu Serumunu denemenizi tavsiye ederim.

#Renginibul etkinliğimize katıldıkları için ayrıca çok teşekkür ederim.

Sevgiler,
Ebru



4 yorum:

  1. Revox ürünlerini bende çok merak ediyorum.Bizim evde de saç dökülmesi sorunları varda :D

    YanıtlaSil
  2. seruma henüz başlayamadım ama şampuan ve maskeyi severek kullanmıştım..

    YanıtlaSil
  3. Birkaç blogda okudum. Denemek istiyorum genelde olumlu yorumlar var.

    YanıtlaSil
  4. Elimdeki urunleri bitirdigim an bunu denicem bukadar ovguye degecegini dusunuyorum

    YanıtlaSil