15 Kasım 2015 Pazar

#Güzelliğimizannemizden Harmolance Ayak ve Topuk Kremi


 Merhabalar,

#güzelliğimizannemizden Sevgili Ümmühancığımın etkinliğinde olan Harmolance ayak ve topuk kremi ile tanıştık. Ürünü yaz aynında çok sık olmasada kullanma fırsatım oldu. Topuk kremlerinin önemini yaz aylarında giydiğimiz açık ayakkabılar sayesinde çok daha iyi anlıyoruz. Hava ile temas ettiğinde ve sürtünme olduğunda kabuk bağladığı ve aşındığı için mutlaka krem kullanmak şart oluyor.


Bakım kremlerini günlük yada haftalık kullanımlarda çok ihmal etmemek gerek iyi bir sonuca ulaşmak açısında bu önemli bir nokta, ben yaklaşık üç hafta kullandım arada gün olarak ihmal etmeme rağmen aradaki farkı görebildim. Güzel olan kısmı sür sür bitmiyor :) Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle...

Sevgiler,
Ebru


4 yorum:

  1. Ben de topuk kremlerine oldukça düşkünüm. Hele yazın kremsiz olmuyor. Hala istediğim gibi kolay emilen ve ayağı kaydırmayan bir krem bulamadım. Bu kremin yapısı nasıl acaba?
    Bu arada sizi bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe Hanım Merhaba, Harmolance Ayak ve Topuk Bakım Kremi ile ilgili detayları ve yorumları buradan okuyabilirsiniz: http://www.harmolance.com/sayfa/harmolance-ayak-ve-topuk-bakim-kremi-100-ml

      Sil