4 Kasım 2015 Çarşamba

#Renginibul Lila Kutu (Zao İpek Fondöten)


 Merhabalar,

 #Renginibul etkinliğimizde Lila Kutu'nun bizlere hediyesi olan İpek Fondötenden bahsetmek istiyorum. Yapısal olarak ıslak yada çok mat bir fondöten değil tam ortası diyebilirim. Gerçekten kadifemsi bir dokuya sahip yüzünüze sürdüğünüzde rengi bir süre sonra cildinizle eşitleniyor. Renk seçeneklerinde dikkat edilmesi gereken bir nokta eğer gerçekten çok açık tenliyseniz mutlaka en açık rengini almalısınız. Bir ton koyusu gerçekten cildinizde fark yaratabilir. Bende olan rengi 704 aslında bu renk biraz koyu kaldı ama ben genelde fondötenleri karıştırmayı sevdiğim için benim için sorun olmadan kullanıyorum.

Kapatıcılık konusunda gayet başarılı fiyatı biraz yüksek ama böyle ürünlere değdiğini düşünüyorum.

"Pembe alt tonlu" bir fondötendir... İnce dokusu sayesinde kolay uygulanır. İpeksi ve pudramsı bir sonuç sağlar.Mükemmel ve özgün bir kapatıcılığı garanti eder. Bambu hydrosolünün içerdiği organik silisin yanı sıra, organik tatlı badem yağı, mikronize gümüş tozu, jojoba ve shea yağı sayesinde derin nemlendirici , besleyici ve tazeleyici etkiye sahiptir... Doğal ve Organik Kozmetik ECOCERT Standardına göre ECOCERT Greenlife tarafından onaylıdır...Bio sertifikalıdır. Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir. Tüm cilt tipleri için uygundur, hassas ve akneli ciltler dahil...İçi değiştirilebilir. (Refilli) Glütensiz ve vegandır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder