10 Kasım 2015 Salı

Eva Maree Lip Maximizer



Merhabalar,

Bugün sizlere yaklaşık bir aydır kullandığım Eczaneler'de satılan Eva Maree ürününden bahsetmek istiyorum. Ürün lipstick şeklinde sürümü çok kolay benim cildim inanılmaz hassas asla yan etki yapmadı. Buda ürünün ne kadar kaliteli olduğunun bir göstergesi diye düşünüyorum.

Sürdükten sonra çok hafif ferahlık ve yanma hissediyorsunuz ama geçici bir süre ve sizi rahatsız etmiyor. Kullanım şekli sabah ve akşam bir kez olarak uygulayabilirsiniz. Uygulamayı yaptıktan sonra ruj sürmenizde hiç bir sakınca yok, ne kadar fark ediyor diye sorarsanız dolgunluk verdiği çok bariz belli olmuyor ama bende işe yaradı diyebilirim. Özellikle dudak çerçevenizi belirginleştiriyor.

Ben severek kullanıyorum ve her hangi bir yan etki görmediğim içinde devam edeceğim. Bu noktada dikkat çekmem gereken bir konuda fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 79 lira civarındaydı. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

Sevgiler,
Ebru


3 yorum:

  1. sürüldüğünde tüm dudağı daha belirgin yaptığını farkettim ben de...

    YanıtlaSil
  2. Vakumlayan ürünlerden daha güvenli görünüyor :)

    YanıtlaSil