12 Nisan 2015 Pazar

Wet N Wild Mega Last Mat Cherry Bomb

Merhaba Arkadaşlar,

Wet N Wild markasının en beğenilen rujunu sonunda bende almış bulunmaktayım. İndirimlerde bir türlü denk gelemedim. Sanırım en çok satılan rujlardan bir tanesi olduğu için hiç bir zaman bulamıyordum. Gratis alışverişlerimden kazandığım para puanlarımla aldım. Bence çok başarılı ve harika bir bordo gerçi aşağıda elime uyguladığım rengini göreceksiniz. Resimdeki görünüşü bordo ile alakası yok gibi gözüksede dudakta duruşu daha koyu o yüzden bu görünüşe çok aldanmayın derim :)

Bence eğer hala Cherry Bomb almadıysanız ve bordo ruj arayışındaysanız mutlaka en yakın Gratis'e gidip kendinize bir adet edinmelisiniz diye düşünüyorum. Özel günlerde yada akşam makyajlarında bence en çarpıcı renk diyebilirim. Ben çok severek kullanıyorum.

Sevgiler,
Ebru



7 yorum:

  1. Fiyatını öğrenebilir miyim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim yanlış hatırlamıyorsam 9 Tl civarındaydı :)

      Sil
  2. Çok güzel bir renkmiş. Ben de bakacağım.

    YanıtlaSil
  3. harika bir bordo. mac diva'ya uygun fiyatlı alternatif olabilir ;)

    YanıtlaSil