22 Nisan 2015 Çarşamba

Pastel Nude Lipstick 534


 Merhaba Arkadaşlar,

Bu aralar Nude rujlar ön planda daha doğal bir duruş sergilesede benim her tonu hoşuma gitmiyor. Bir kaç markanın ruju denedim ama dudaklarımda arada çatlaklar oluştuğu için çok açık renkler hoşuma gitmiyor demek doğru olmaz :) güzel durmuyor. Pastel ürünlerini uzun yıllar önce kullanmıştım. Lakin en çok hoşuma giden zaman geçtikçe Türk markalarının çok daha iyi olmaları beni ayrı bir sevindiriyor.

Yapısal olarak dudak rengine yakın hemde içerisinde hafif bir turunculuk var gibi ilk kez hem açık bir renk hemde doğal bir duruş yakaladım dudaklarımda o yüzden çok severek kullanıyorum. Eğer sizinde benim gibi sorununuz varsa bu ruju çok beğeneceksiniz.

Sevgiler,
Ebru



4 yorum:

  1. alınacaklar listemde yer alıyor harika oldu yazınızı okumak:)

    YanıtlaSil
  2. An itibariyle ben de listeye ekledim :)

    YanıtlaSil