30 Nisan 2015 Perşembe

Avon Cherish Eau de Parfum (Anneler Günü Hediyem)


Merhabalar,

Dün Avon'dan gelen bu şahane parfümden bahsetmek istiyorum sizlere aslında anneme ne alsam diye düşünürken tam zamanında hediye bana geldi. Annem genelde benim aldığım parfümlerin kokularını çok beğenir bende olanları beğendiklerini ben ona hediye ederim. Özel zamanlarda kendim seçip beğenip alırım.

Avon'un yeni çıkardığı Cherish parfümü reklamlarda görüyordum çok merak ediyordum ve işin ilginç kısmı kuzenlerle daha bir kaç gün öncesinde acaba nasıl alsak mı diye konuşuyorduk ki :) ne kadar şanslı olduğumu hissettim dilediğim bana geldi.

Genelde markanın parfümleri çok başarılı daha önceki yazılarımda okuyanlarınız bilirler gayet kalıcı ve esans olarak çok başarılı bu koku ise tam baharlık içerisinde çiçek esintileri olsa bile hafif odunsu kokularla birleşmiş ve ortaya muhteşem hafif ve dikkat çekici bir koku ortaya çıkmış.

Cherish'in şuanda indirimli fiyatı 33,95 Tl Edp olmasıda ayrı bir güzel ve 50Ml indirimsiz fiyatı 68Tl bence hazır indirimdeyken ve sizde benim gibi Avon'un parfümlerini seviyorken mutlaka deneyin derim :)

Kendinize güzel bakın...

Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder