27 Nisan 2015 Pazartesi

Florya Alarga Balık(Dostlarla Balık Keyfi)


 Merhaba Arkadaşlar,

Bir ilke imza atıp :) İlk kez yemekle ilgili bir yazı paylaşmak istiyorum. Geçen günlerde arkadaşlarımla yeni bir yer keşfettim daha önceden ismini biliyordum araştırmada yaptım ama gitme fırsatım olmamıştı. Alarga Balık Floryada denize çok yakın bir mesafede güzel bir restoran balıkları,mezeleri ve salatası şahane ben çok beğendim. Fix menü bu gibi yerlerde çok mantıklı geldi bana diğer türlü fiyat çok daha pahallı fiyatı 75 Tl gayet uygun aşağıda gördüğünüz mezeler vardı kalamar ve güveçte karides süperdi.

Lakin bunu söylemezsem olmaz diye düşündüm 20 çeşit mezeden sadece 10 tane falan geldi ona günün sonunda dikkat ettik ama geç kaldık :) Gidecek olanlara benden tavsiye zaten ilk başta mezelerle doyuma ulaşıyorsunuz sonrasında meyve ve finalde tatlıya yer kalmadı :) Ne kadar yavaş yavaş sindirsekte yediklerimizi arkadaşlarım maşallah hepsini silip süpürdüler ama bana çok fazla geldi :) Fix menüde yerli içki sınırsız biz dört kişi gittik 100'lük yeni rakı alacaktık bir arkadaşımız şarap içmek istedi 75'lik rakı getirdiler. Üç kişi bitiremedik :) biraz kaldı ama çok güzeldi bilemiyorum normalde bir balık lokantasına gittiğimde bu fiyatın çok daha fazlasını verdiğimi hatırlıyorum.

Bundan önce Rumelihisarında bir yere gitmiştik 3 kişi ve bira içmiştik oda bir kadeh ve 250 Tl ödemiştik tabiki lokasyonda bu durumda çok önemli arasında dağlar kadar fark var. Ailelerde geliyor farklı insanlarda çok kaliteli insanların geldiğini söyleyemem ama kimse kimseyi rahatsız edici bir durumu yok diyebilirim.

Sevgiler,
Ebru








1 yorum:

  1. güzelmiş bana çok uzak olmasa mutlaka denerdim burayı da..

    YanıtlaSil