4 Şubat 2015 Çarşamba

Sevgililer Günü Makyajı


Merhaba Arkadaşlar,

Bugün ayrı bir heyecan içerisindeyim :) İlk videom ile bende artık youtube'dayım umarım ilk canlı olarak yaptığım makyajı beğenirsiniz. Yorumlarınız benim için çok değerli bu alanda yeni olduğum için önerilere ihtiyacım olacaktır. Ne kadar yıllardır makyajla ilgili olsam bile benimde hatalarım mutlaka vardır. Bana göre makyaj yapmak bir sanat ama aynı zamanda çokta abartıldığı kadar zor değil. İlk videomda yaklaşan sevgililer günü temasını düşünerek gerçekleştirdim. Herkese iyi seyirler diliyorum.

Sevgiler,
Ebru



                          

7 yorum:

  1. Canım kanalın hayırlı olsun işyerinde Youtube yasaklı ama akşam eve gidince izleyip abone olacağım eminim çok güzel olmuştur ♥ öptüm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım desteğin için çok teşekkür ederim ve umarım beğenirsin :)

      Sil
    2. Ne demek tatlım biz bloggerlar vloggerlar birbirimize destek olmalıyız her zaman. Biz bize destek olmazsak kim bize destek olacak ayy tekerleme gibi oldu ama işte öyle :D

      Sil
  2. ilk videoya göre çok başarılı. makyajda çok hoş olmuş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizem çok teşekkür ederim gerçekten motivasyonum arttı :)

      Sil
  3. Hayırlı olsun canım, başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun canım Tebrikler :)

    YanıtlaSil