3 Şubat 2015 Salı

Nivea BB Cream (5-in-1 Blemish Balm Hell)


 Merhaba Arkadaşlar,

Bir aydır çekmecemde sakladığım ve sonunda açtığım Nivea markasının BB kreminden bahsetmek istiyorum. İlk ambalajı açtığımda her zaman yaptığım ürünün kokusuna bakmak oluyor. Klasik Nivea markası ile özdeşleşmiş o krem kokusunu hepimiz çok iyi biliyoruz evet aynı koku BB Kremde mevcut ve harika kokuyor. Birinci aşamayı geçtikten sonra daha yapısına değinirsek ilk izlenim olarak gerçekten cildi harika nemlendiriyor. Ayrıca kapatıcılığı hiç fena değil ama sıkıntı şu en açık ton olmasına rağmen biraz koyu ben buğday tenli olmama rağmen benim için açık tonu cildim ile bütünleşti yani beyaz tenliler için çok uygun bir ürün olmadığını düşünüyorum. Bence almayı düşünüyorsanız buna mutlaka dikkat etmelisiniz. Beyaz tenliler için yazın kullanılması hoş olabilir en azından zaten yaz aylarında sadece BB krem kullanıyorsanız sizde Nivea BB kremi tercih edebilirsiniz. Nemlendirmesi ve yüzdeki duruşu bence şahane normalde kuru yapılı fondöten kullansam hemen kuruma yapardı ama BB kremin içerisinde olan nemlendirici gerçekten çok işe yarıyor. Aşağıdaki en son resimde rengini görebilirsiniz.

Sevgiler,
Ebru



4 yorum:

  1. cok tesekkurler guzel yorum ıcın...

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim okuduğunuz ve beğendiğiniz için sevgiler

      Sil
  2. Ben de dün denedim, en açık rengi bile aşırı koyu kaldı, yapısını ve kokusunu çok beğenmeme rağmen alamadım :(

    YanıtlaSil
  3. Cildim karmadan yağlıya dönük,ekstra bir yağlanma yapar diye korkuyorum :(

    YanıtlaSil