2 Şubat 2015 Pazartesi

Lr&Deluxe Hollywood Powder Multicolor


Merhaba Arkadaşlar,

Herkese ilk önce sendromsuz bir pazartesi günü diliyorum. Bugün şöyle yıldızların göz bebeği Hollywood semalarına gidelim istedim. Sevgili Bademle Buduk yazarı Elif'in etkinliğinde bizlerle buluşan bu harika üründen bahsetmek istiyorum. Gerçi bana göre Lr markası'nın Deluxe serisini çok
başarılı buldum. Genelde cilt tonunu eşitlemek için daha çok kremsi yapıda kapatıcılar kullanıyoruz. İlk kez pudra şeklinde olan cilt tonunu sabitleyici bir ürün kullandım. Aslında bana göre krem şeklinde olan ürünlerin üstüne kullanılınca daha başarılı bir sonuç verdiğini düşünüyorum. Yani normalde ben aşağıdaki resimde gördüğünüz yeşil renk olan kısmını yüzdeki kızarık olan bölgelere yada yüzünüzde kılcal damarlarınız çok belliyse o alanlara uygulayabilirsiniz. Fondötenden önce sürmeniz gerekmektedir.

Sarı olan kısmı artık hepimiz biliyoruz. Hafif güzel bir aydınlatması var diğer kısımlardan daha küçük olduğu için ben pudra olarak kullanmayı tercih etmedim. Yapısal olarak içerisinde çok çok az ışıltısı var abartılı makyaj yapmak istemeyenler için önerebilirim.

Diğer bej rengi ise cilt tonunu dengelediğini biliyorum ama henüz kendisini kullandığımı söyleyemeyeceğim. Belkide bizi burada etkileyen durum pudra şeklinde olması kullanım açısından daha zor kremsi bir yapıda olsa bunu cilt dengeleyici kısım için söylüyorum daha etkili sonuç alabiliriz gibi geliyor. Onuda deneyimleyeceğim en kısa zamanda diyebilirim. Bana sorarsanız kremsi dengeleyiciler mi yoksa bu pudra mı? Sanırım ikisi birlikte güzel bir etki yaratıyor diyebilirim. Şuan için hala kremsi kapatıcılardan yanayım :)

Herkese harika bir hafta diliyorum. Kendinize iyi bakınız :)

Sevgiler,
Ebru



8 yorum:

  1. LR ürünlerini şu sıralar sıkça bloglarda görüyorum kullananlar genelde memnun :) Teşekkürler paylaşım için canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle denediğinde sende memnun kalacaksın :)

      Sil
    2. senin tavsiyelerine güveniyorum teşekkürler canım

      Sil
  2. Güle güle kullan canım :) http://birsepetdolusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan cnm bende merak ediyorum bu ürünü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim evet Lr ürünleri bence çok başarılı :)

      Sil
  4. LR ürünleri ve sistem için mail atabilirsiniz. brsfiliz1983@gmail.com

    YanıtlaSil