7 Şubat 2015 Cumartesi

Günlük Makyaj

Merhaba Arkadaşlar,

İkinci videomla sizlerle birlikteyim sanırım hala heyecanım devam ediyor. Bu sürede desteklerini esirgemeyen arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Açıkçası video konusu gerçekten çok büyük emek istiyor. Çekim yapmak çektiğiniz görüntüyü kesmek,biçmek ve şekillendirmek çok büyük bir zaman alıyor. Blog yazmak ürünleri deneyimlemek canlı olarak ürünleri tanıtmak yada makyaj hünerlerimizi sergilemekten daha kolaymış. Bu süreçte öğreneceğim çok şey olduğunu düşünmekteyim. Yolun başında olmak heyecan verici geliyor umarım her şey zamanla daha çok yerine oturacak. Kanalıma abone olan herkese çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler,
Ebru

                       

10 yorum:

  1. Doğrudur vallahi videoyu ayarlamak sıkıntı :) Başarılar canım http://birsepetdolusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim desteğin içinde öptümm :)

      Sil
  2. cnm ben video çekmiyorum ama sana şöyle bir önerim olacak..kullandığın ürünleri yakın çekimle gösterirsen süper olur..:) eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk denemelerim olduğu için hatam varsa affola :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş,hayırlı olsun. Sadece ürünler daha yakından çekilebilirse daha fikir verici olur diye düşünüyorum nacizane..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ilk deneyimlerim zamanla daha iyi olacak inşallah :)

      Sil
  4. Çok güzel oldu dudak ların Nude bir lipgloss la parlatsan daha iyi olabilirdi sevgilerle bloguna beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim ama ben Nude tonları günlük makyajda parlatmayı sevmiyorum ama bir ara deneyeceğim eminim güzel duracaktır.

      Sil
  5. vıdeo cekmek oldukca sıkıntıyken cok basarılı olmus ellerınıze saglık super

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)

      Sil