2 Şubat 2015 Pazartesi

Pastel Express Volume + Length Mascara Gift Set


 Merhaba Arkadaşlar,

Pastelin bu harika setini sevgili Elif'in etkinliğinde bizlere hediye ettiler. Pastelin kutusunda Nude ojesi'de vardı ve çok hoşuma gitti. Özellikle Pastel markasının daha önce hiç göz kalemini denememiştim. Yapısal olarak orta sertlikte ve gerçekten simsiyah harika göz makyajı yapmak için ideal diyebilirim. Belki diğer markalar gibi çok reklamlarını görmüyoruz ama ürünlerini deneyince kaliteli olduğunu düşünüyorum. Göz kalemlerinin henüz akmayananı görmedim biliyorsanız öneriniz varsa lütfen banada söyleyiniz :)

Pastelin maskarasını ilk kez denedim fırçasına bayıldım kirpikleri ayırmada çok başarılı ve bence volüm önemli daha doldun gözükmesi ama bence ilk önce kirpikleri ayıran maskaraları çok seviyorum. Yapış yapış kirpiklere istediğiniz kadar volümlü maskara kullanın bence hiç bir işe yaramıyor. Sonuç tam bir fiyasko :) Ben çok beğenerek kullanmaya başladım. Sizede canı gönülden tavsiye ederim. Kendinize çok iyi bakın....

Sevgiler,
Ebru





10 yorum:

  1. Pastel ürünlerini çok seviyorum. Akmayan göz kalemi önerisine gelince Avon simli asansörlü göz kalemlerinin koyu grisi bende akmamayı başarabiliyor :) Teşekkürler paylaşım için. Sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet avonuda mutlaka deneyeceğim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Pastelin ten rengi göz kalemini kullanıyorum çok memnunum bu yazıdan sonra siyah göz kaleminide edinebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet hatta açılır kapanır şimdi ismini hatırlamıyorum siyah göz kalemide var mutlaka onada bakmalısın :)

      Sil
  3. Begenmene sevindim ebrucum, ben de kullandım, yapismiyor olması çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım gerçekten Pastelin ürünleri çok başarılıymış teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Fırçası kullanabileceğim bir maskaraya benziyor. Deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  5. Akmayan tek göz kalemi bence avon supershock :)
    Pasteli denememiştim ama notunu aldım, teşekkürler.
    Bu arada blog keşif etkinliğinden geldim ve sizi takibe aldım. Ben daha çok yeniyim ama yinede takip ederseniz çok mutlu olurum :) http://visneliruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Essence in get big lashes i bir dene :)

    YanıtlaSil
  7. tesekkurler aklımda bulunsun o zaman

    YanıtlaSil