14 Aralık 2016 Çarşamba

Bioderma Sensibio H2O


Merhabalar,

Yine bir makyaj temizleme suyu ile karşınızdayım. Gerçi ben yazana kadar eminim çoğunuz çoktan Bioderma'nın bu makyaj temizleme suyunu kullanmışsınızdır. Başka bir marka ile ilgili de buna benzer daha önce bir yazı paylaşmıştım. Ben çok uzun zamandır makyaj temizleme mendillerini kullanmayı bıraktım. Sadece el temizliğinde yada makyajım da düzeltmem gereken bir yer varsa onlar için kullanmayı tercih ediyorum.

Eğer hala makyaj temizleme sularına geçmediyseniz bence mutlaka geçin bir an önce, özellikle hem cildinizi besliyor hem makyajınızı gözünüz yüzünüz yanmadan çıkartmanızı sağlıyor. En çok hoşuma giden kısım ise kare disklere suyunuzu döküp gözünüzde bir dakika bekletip bastırmadan diski çektiğiniz de gördüğünüz sonuca sizde çok şaşıracaksınız. Bence biz makyaj severler için bu bulunmaz bir nimet diye düşünüyorum.

Önceden kullandığım bir çok ürün temizleyiciler ve kremler bir süre sonra cildimi tahriş etti ve istediğim gibi temizlemediği için üzerinden bir çok kez geçmek zorunda kalıyordum. Şimdi ise sadece dakikalar süren kısa bir zamanda yüzüm tertemiz oluyor. Üzerinden mutlaka bir tonik ile geçiyorum ve daha sonrasında gece kremimi sürmeden asla uyumuyorum :)

Sevgiler,
Ebru













3 yorum:

  1. herkesin sevgilisi sanırım bu ürün :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de makyaj temizleme sularıyla aram iyi olmadı hiç.Cilt yapısıyla alakalı sanırım...Güle güle bitirin...
    Sizi + ekledim.
    http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama da beklerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil