13 Aralık 2016 Salı

Elca Company Store Alışverişim (Orjin Plaza)



Merhaba Arkadaşlar,

Geçen hafta cumartesi günü sevgili arkadaşım buketciğimle orjin plazada yaklaşık bir kaç ay önce açılan Elca'ya gittik. Benim iş yerim maslakta olduğu için daha önce Sun Plazaya gitmiştim ve sayım olduğu için ilk kez orjin'de açıldığını o zaman öğrenmiştim. Orjin Plazanın içerisindeki Elca bence daha düzenli ayrıca çok büyük ferah ferah bakabiliyorsunuz. Özellikle Mac ürünlerini gerçekten çok uygun fiyatlara alabilirsiniz. Bir önce ki alışverişimde tekli farları almıştım ama hazır tekrar gitmişken dedim ki bir minik far paleti alayım artık :)

Aşağıda gördüğünüz far paleti normalde 150 Tl civarında ben sadece :) 45 Tl'ye bu güzel renklere sahip oldum. Genelde zaten kahve ve bakır tonlarını çok seviyorum şansıma bu palet çıktı karşıma o yüzden gerçekten çok mutlu oldum.



Bir diğer ürün ise resimde gördüğünüz bu harika allık aslında çok kararsız kaldım alsam mı diye oradaki tester'ı ellenmekten taşlaşmıştı ve rengini deneyemedim. Aklımda kalacağına benim oldun dediğim bir ürün oldu aldıktan sonra denediğimde doğal duruşu beni benden aldı. Fiyatına gelirsek 24 Tl :)

Oje konusunda hiç bir zaman çok istekli alışveriş yapmam yani bir sürü ojem var çok hastası değilim lakin bu rengi görünce dayanamadım içerisinde bir çok rengi barındırması beni benden alan durum oldu :) fiyatı ise 14 Tl bunu canım arkadaşım buket almış oldu. Kendisine çok teşekkür ediyorummm.

Son zamanlarda Elca'ya gidipte sanırım bu mürdüm renkli göz kalemini almayan yoktur diye düşünüyorum. Hazır bizde gitmişken kendisine sahip olduk :) Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 12 Tl gibi bir şeydi sanırım :)

Evet Son olarak hazır mürdümlerden gidiyorken sanki hiç mor farım yokmuş gibi dayanamayıp birde mor far aldım ne yapayım ben moru çok ama çok seviyorum :)

İstanbula geldiğinizde mutlaka uğramanız gereken bir yer diğer markalarda uygun ama Mac markasının ürünlerini gerçekten harika fiyatlara alabilirsiniz. Koleksiyonlar 3 ayda bir değişiyor ama diğer ürünler arada değişim gösteriyor. Kozmetik aşıklarının en güzel adresi artık Elca :)

Sevgiler,
Ebru

10 yorum:

  1. böyle bi mağazaya Ankara'da da ihtiyaç varr:) güle güle kullan canım çok güzel ürünler almışsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlike her ilde olmalı evet gerçekten büyük şans :)

      Sil
  2. Ya hepsi harika Ebru'cum, içim gitti, bir gün kesinlikle ben de şu Elca'ya gitmeliyim :)
    Sevgiler, öptüm seni, bu arada umarım en yakın zamanda seninle de tanışma fırsatımız olur :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir yerde karşılaşırız canım :) Kesinlikle gitmelisin :)

      Sil
  3. hepsi birbirinden güzel. güle güle kullanın :*

    YanıtlaSil
  4. Ebrucum harika şeyler almışsın güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem ablacım çok teşekkür ederim bütün hepsini alasım geliyor beni en iyi sen anlarsın :)

      Sil
  5. ayy buketin gittiğini biliyordum ama seninle gittiğini bilmiyordum. siz çıkmışsınız ben gelmişim. çünkü copperthone krem fardan alacaktım zaten bir tane kalmıştı sonuncuyu az önce bir bayan aldı dedi çalışan. sonra bir baktım Buket'te çıktı far :D

    YanıtlaSil
  6. İyi günlerde de kullan canım keşke her yerde olsa da biz de faydalansak

    YanıtlaSil