13 Aralık 2016 Salı

Anew Essential Cilt Görünümünü Gençleştiren Serum


Merhabalar,

Size bu şahane Avon'un yeni Anew serisinin Essential Serumunu yaklaşık 3 haftadır gündüz ve gece olarak günde iki kez kullanıyorum. Açıkçası ilk sürdüğüm anda ki düşünsem ne kadar işe yarayabilir düşüncesi idi. Kesinlikle beni yanılttı çünkü soğuk havalardan dolayı yüzümde soyulmalar ve kabuk kalkmaları olmuştu. Bir sürü markanın gündüz kremini nemlendiricisini kullandım ve işe yaramadı.

O yüzden ilk sürdüğüm andan itibaren işe yaraması beni şoke etti diyebilirim. Yüzümde ki kaç gündür geçmeyen soyulmalar sanırım yarım saat sonra yok olmuştu. Avon son zamanlarda kendini çok geliştirdi buda bunun ispatı diye düşünüyorum. Çünkü serum çok başarılı aşağıya genel özelliklerini yazıyor olacağım. Sizde bir şans verin derim benim gibi sorunlarınız varsa kesinlikle memnun kalacaksınız. Hatta etrafımda Avon satıcısı bile dedi ben de denemeyeceğim bu kadar övdün :)) ben çok severek kullanıyorum.

ANEW ESSENTIAL Cilt Görünümünü Gençleştiren Serum ile yaşlanma karşıtı nemlendiricinin faydalarını en üst düzeye çıkar. Ultra hafif dokulu günlük serum ihtiyaç duyduğun zaman, ihtiyaç duyduğun bölgelerde ileri onarım için özelleştirilmiş yaşlanma karşıtı bakım sağlayarak ANEW nemlendiricinin performansını artırmaya yardımcı olur. Cilt yüzeyindeki hücrelerin spesifik hasarını tespit edip onarmak için özel olarak geliştirilmiştir. Uygulandığı anda daha yumuşak bir görünüm sağlar, düzenli kullanımla spesifik yaşlanma belirtilerinin görünümündeki düzgünleşme belirgin şekilde görülür.
Kullanım şekli:
Her sabah ve akşam temizlenmiş yüzüne uygula. Üzerine ANEW yaşlanma karşıtı nemlendiricini uygulayabilirsin.
Serumu tek başına veya diğer Anew kremlerinin etkisini artırmak için kullanabilirsin.
Tek başına kullanıldığında:
Anında: Daha yumuşak bir görünüm sağlar
3 günde: İnce çizgiler ve koyu lekeleri azaltır; cildin görünümünü gözle görülür şekilde pürüzsüzleştirir.
2 haftada: Kırışık görünümünü azaltır ve cildin daha sıkı görünmesini sağlar.



1 yorum: