21 Haziran 2016 Salı

Yves Rocher UV Beauty Shield


Merhabalar,

Yaz ayı geldi artık ve en önemlisi makyaj altına yüzümüze sürdüğümüz koruyucu kremler :) Bu konuda çok başarılı olduğumu söyleyemem. Yani bir sürü cilt ürünüm var ama bazen kullanmaya gerçekten hiç vaktim olmuyor. Yves Rocher ürününü lansmanda bana hediye etmişlerdi. Bende artık zamanı geldi diye düşünerek ürünü yaklaşık üç haftadır kullanıyorum.

Artık ürün hakkında fikir sahibi olduğum için rahatça yorumlayabilirim. Ürün yağlı ciltler için bence uygun değil karma eh biraz diyelim ama kuru ciltler için ideal kesinlikle, gün içerisinde T bölgesinde yağlanma yapıyor. Fondöten'in altına bu aylarda sürebileceğiniz en ideal yüz kremi diyebilirim. Bende sivilce yada aksi bir durum yaratmadı diğer yorumları okuduğumda memnun kalmayan arkadaşlar yok değil ama benim cildime iyi geldiği için sizinle paylaşmak istedim.

Kuru cildinizi gün içerisinde harika nemlendiriyor ve fondöten cildinizde inanılmaz bir görüntü sağlıyor topak topak olmuyor bence en önemlisi bu çünkü kuru ciltli insanların yüzlerinde genelde iyi nemlendirme olmadı mı sürdüğünüz fondöten bir süre sonra çok çirkin bir hal alabiliyor. Ben severek kullanıyorum ve tekrar alınacaklar listesine eklendi :)

Bir sonraki yazımda görüşmek dileği ile...

Sevgiler,
Ebru



1 yorum:

  1. Benim cildim yağlı ama siyah nokta sorunum pek olmaz. Bu kremi düzenli kullandığım 1 ayın sonunda siyah noktalarım olmuştu. Senin de dediğin gibi yağlı ciltlere hiç uygun değil.

    YanıtlaSil