2 Haziran 2016 Perşembe

Philips Lumea Benim Zamanım


Merhabalar,

Son zamanların en iyi icatlarından olan evde epilasyon keyfini deneyimlemiş biri olarak şimdi bunu sizlerle detaylı paylaşmanın zamanı geldi diye düşünüyorum. Bu tür cihazlarda dikkat edilmesi gereken en önemli kısım uygulayacağınız periyotları kesinlikle aksatmamanız.

Aşağıdaki resimde gördüğünüz başlık hassas bölgeler için uygulama yapabilmeniz için tasarlanmış. Hassas bölge olarak ilk önce yüz bölümünden başlamak isterim. Hiç bir zaman bitmeyecek bir bölge sadece belki bir sene sonra tekrar çıkabilir diyebilirim. Tüyler kullanımdan sonra azalıyor ama kesinlikle tekrar çıkmama gibi bir durum söz konusu değil. Gelelim koltuk altına en etkili yerlerden biri diyebilirim. Bu bölgeye uygularken ben çok memnun kaldım.


Bir diğer başlık ise aşağıda gördüğünüz turuncu renkli yani kol ve bacaklarınıza rahatlıkla uygulayabileceğiniz formda geniş yapıda. Bacaklarınızda ki kıl kökleri güçlü olduğundan tekrar tüy çıkmama olasılığı biraz daha düşük oluyor. Yani düzenli kullanımda sizi çok rahatlatsa bile belki daha sonra senede bire düşebilir. Bu ürünün rahatlığı evde rahat kolay ve en önemlisi de acısız bir uygulamayı kendi başınıza yapabilme fırsatı sunuyor. Benim acı eşiğim çok düşük bu zamana kadar ağdaya bile dayanamazken Lumea'nın böyle acısız sonuç verdiğini bilseydim belki de hiç bu kadar beklemez ilk çıktığında hemen alırdım.

Bence tasarım olarak çok şık sadece belirli bir açıda tutup atışlarınızı yapmanız gerekiyor. Benim gibi üşengeç biri için sürekli o açıda kolunu tutup atış atmak çok kolay olmadı. Güzellikte bakımda biraz uğraş gerektiren meseleler diye düşünüyorum.

Paketin içerisindekiler çok başarılı istediğinizde yanınızda götürebileceğiniz harika bir çanta yapmaları bence çok şık olmuş diyebilirim. Şarjı da inanılmaz iyi dayanıyor teknik açıdan çok iyi tasarlanmış bir ürün artık yaz geldiği için biraz ara vereceğim. Kışın tekrar kullanmaya başladığımda bununla ilgili bir video çekmeyi planlıyorum. Tekrar buradan size haber vereceğim.


2 yorum:

  1. UZUN ZAMANDIR MERAK ETTİĞİM BİR ÜRÜN SANIRIM TÜP BEBEK TEDAVİSİNDEN SONRA BENDE ALACAĞIM

    YanıtlaSil
  2. Başka markaların da böyle ürünleri var, aklım karışık. Acaba alsam mı almasam mı onu da bilemiyorum. Az bir para da değil. Böyle yazılar faydalı oluyor, okuya okuya bir gün karar vereceğim umarım :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil