27 Haziran 2016 Pazartesi

Sleek Artık Gratis'te (Aydınlatıcı Paleti)



Merhabalar,

Yeni bir hafta geldi çattı ve aydınlık güzel pozitif enerjili olsun diye şahane bir aydınlatıcı paletinden bahsetmek istiyorum. Sleek markası artık Gratisler'de yerini aldı. Uzun zamandır herkesin beklediği bir ürün artık ülkemize geldi. Özellikle daha önceden yurt dışına çıkan ve elinde bu paletle geri dönen arkadaşlarıma çok imrendiğimi söylemek istiyorum.

Gratis'i bu konuda bir kez daha tebrik etmek istiyorum. Tabi diğer ürünlerini almak için bende indirimi bekleyenlerdenim. Bir çok markanın aydınlatıcı ürününü kullanmış biri olarak çok net söyleyebilirim ki bu palet bir şahane siz renklerin tonlarına takılmayın sürdüğünüzde yüzünüzde duruşu bir harika ne alsam hangi aydınlatıcıyı alsam diye düşünüyorsanız bir tek bu palete sahip olsanız yeterli gerçekten bir tasarım harikası yanınızdan ayırmak istemeyeceksiniz.

Diğer ürünlerini denemek için sabırsızlanıyorum. Özellikle allık ve far paletlerini çok merak ediyorum. Bu palette sadece kremsi yapıda olan aydınlatıcıyı denemedim. Onun haricin de diğer renkler muhteşem duruyor.

Sevgiler,
Ebru




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder