11 Mayıs 2016 Çarşamba

Nyx Wonder Stick


 Merhabalar,

Uzun zamandır kullandığım stick aydınlatıcı ve kontur işlevi gören NYX markasının bu şahane ürününden sizlere bahsetmek istiyorum. Aydınlatıcı olarak ıslak ve pudra şeklinde olan bir çok markayı denediğim için acaba stick tarzının nasıl olduğunu uzun zamandır merak ediyordum. Nyx markası yeniden ve yeni ürünleri ile artık ülkemizde yerini aldı. Bir çok seçeneği olan bu markanın daha önceden blogum'da far paletini ve hd fondöteni ile ilgili yorumlarımı sizlerle paylaşmıştım. Bu stick ürün iki taraftan oluşuyor bir kısmı aydınlık görüntü sağlıyor diğer kısmı ise yüzünüze boyut kazandırabileceğiniz kontur işlemini görüyor. Özellikle aydınlık sağlayan tarafı bence mükemmel neden mi aslında tek başına iyi iş görüyor lakin üzerine bir de pudra kıvamında olan aydınlatıcınızı sürdüğünüzde yüzünüzde ışık oyunu daha güzel bir görüntüye ulaşabiliyor.



Yapısal olarak kremsi bu iki ürünün diğer kısmı aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi kontur işleminde kullanılıyor. Renk seçenekleri var mı tam bilmiyorum lakin bu ton bana biraz açık geldi. Yapısal olarak yumuşak olduğu için sünger yardımı ile kolayca dağıtabiliyorsunuz. Bana açık geldiği için yine üzerine elimde olan pudra kıvamında ki kontur paletimin koyu rengi ile üzerinden geçiyorum. Aslında kontur yaparken tek renk kullanmak yerine iki bir birine yakın tonu karıştırdığınızda yine gölge oyunu yapabilirsiniz. En önemli kısım ise asla ve asla kontur yaptığınız rengi yüzünüzün alt kısmına dağıtmayınız. Her zaman elmacık kemiklerinize doğru dağıtırsanız daha hoş bir görüntü sağlamış olursunuz. Bir sonraki yazımdan görüşmek üzere.

Sevgiler,
Ebru


2 yorum:

  1. çok kullanışlı bir ürüne benziyor özellikle burun konturü için.

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim çok da kullanışlı...

    YanıtlaSil