16 Mayıs 2016 Pazartesi

GOSH LIP LACQUER 001


Selam Arkadaşlar,

Bugün Gosh Lansmanında hediye edilen bu tatlı dudak parlatıcısından bahsetmek istiyorum. Aslında ilk bakışta sanki ojeyi andırıyor :) Bendeki rengi 001 ten rengi diyemem şeffaf bir renge sahip. Benim dudaklarım çok çabuk kuruduğu için nude renkli rujumun üstüne sürmeyi düşünüyorum. Ah bir kokusu var ki şeker gibi iyiki çok tadı yok yoksa dudakta çok duracağını sanmıyorum :) Değişik bir fırça yapısına sahip aşağıda resimlerde gördüğünüz gibi sürümü daha kolay benim çok hoşuma gitti. Markanın diğer ürünlerini tek tek sizlerle paylaşacağım. Bence Gosh markası iyiki Gratise geldi kaliteli ürün kullanmak herkesin hakkı diye düşünüyorum. Bu arada makyaj fırçalarının da çok iyi olduğunu duydum onlarda gelirse şahane olur yılbaşına paramı biriktirmeye başladım umarım güzel bir indirim daha olur Gosh'tan daha çok alınacak ürün var arkadaşlar :)

Sevgiler,
Ebru




1 yorum:

  1. sıvı aydınlatıcı hiç kullanmadım ama bu ürünü çok merak ediyorum

    YanıtlaSil