25 Mayıs 2016 Çarşamba

Colgate Optik Beyaz (Watsons Note Cosmetics Ruj)


Merhabalar,

Geçen günlerde güzel bir paket ve içerisinde ki şahane haberi sizlerle paylaşmak istiyorum. Colgate yeni bir ürün çıkarmış isminden de anlayacağınız gibi bir hafta kullanım sonunda dişlerinizin beyazlamasını vaat ediyor. Ben iki gün düzenli kullandım ve hafif bir renkte açılma yaşadım diyebilirim. Tabiki bir haftanın sonunda ne olur bilemiyorum. Bunun yanı sıra dişlerde kalıntı bırakmaması ve iyi temizlediğini kesinlikle söyleyebilirim.

Watsons'ta şuanda kampanya yapmış Colgate ürünü alan herkese Note Comsetics'in kalıcı rujlarından hediye ediyor. Sanırım rujun normak fiyatı 24,90 Lira civarındaydı. Yani gayet güzel hesaplı bir alışveriş yapmış oluyorsunuz. Resimde gördüğünüz kırmızı ruj haricinde iki renk seçeneği de sizlere sunuyorlar. Bence kampanya bitmeden bundan yararlanın derim.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

Sevgiler,
Ebru


2 yorum: