23 Mart 2016 Çarşamba

Yves Rocher Yılbaşı Far Paleti


Merhabalar,

Yves Rocher yıl başı paleti yeni yıla yakışır içerisinde hafif parıltılar olan beş renkten oluşan tasarımı ile göz kamaştıran şahane bir palet olduğunu düşünüyorum. Her ne kadar simli farların pigment açıdan her zaman bir tık daha az renk verdiğini düşünsem bile Yves Rocher bu ürünü ile beni şaşırtmayı başardı.

Yves Rocher'in daha önce ikili farklarının pigmentlerini denemiş biri olarak bu paletini çok beğendim. Özellikle altın sarısı ve mor renkler çok dikkat çekici ve kalıcılıklarını çok sevdim. Siyah rengi ise gece kullanım için ideal ve tek far sürüp dikkat çekici gözlere sahip olmak istiyorsanız renk tam size göre diyebilirim. Sanırım beş kez kullandım şuana kadar bazen çok sevdiğim ürünleri bitmesin diye bakmakla yetiniyorum :) Eğer alıp kullanırsanız düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiler,
Ebru





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder