8 Mart 2016 Salı

Vpileksi Home /Düzenleyici


 Merhabalar,

Bugün biraz içimiz açılsın istedim :) Uzun arayışlardan sonra sonunda İnstagram'dan ulaşabildiğim düzenleyicilerime sahip olduğum için çok mutluyum. Tabi bir sürü kozmetik ürünüm var hepsini yerleştiremedim lakin en sevdiğim ve sürekli kullandığım ürünlerimi bir araya topladım. Artık makyaj aynım üzerinde ve şeffaf oluşu ile kolayca bulabildiğim bir ürünüm var.

Bu bir düzen aslında benim gibi dağınık olursanız asla neyi nereye koyduğunuzu bulamazsınız. Bu düzenleyici sayesinde hem makyaj yapma sürem kısaldı :) o derece bana göre işe yarıyor. Ayrıca makyaj aynanızın önünde çok havalı durduğunu resimlerden görebilirsiniz.

Rujluk kısmına gelirsek yüz tane rujum var ve acaba yine neyi nereye koydum acaba hangisini sürsem şu rujdan zamanında iki tane almışım gibi :) saçma sapan soruları kendime sormuyorum. Yine en sevdiklerimi ve çok sık kullandıklarımı bir arada topladım. Hala almadıysanız benden size kocaman tavsiye mutlaka alın sonra bana dua edersiniz :)

Sevgiler,
Ebru




8 yorum:

  1. güle güle kullan canım, çok güzel olmuş ♥

    YanıtlaSil
  2. Benim de ihtiyacım olan şey bu kesinlikle güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. mutlaka edinilmesi gerekenlerden

    YanıtlaSil