31 Mart 2016 Perşembe

Avon Perfectly Mat Ruj


Merhabalar,

Bu aralar Mat ruj ilgim tavan yapmış durumda. Aslında anladım ki bana yağlı rujlar yada parlak simli olanlar yakışmıyor. İnanılmaz alışmış durumdayım kendime mat rujlardan başka bir şey yakıştıramaz oldum. Lip gloss tercihimdi bir kaç tane aldım sık sık kullanıyorum.

Avon yeni mat rujlarını kataloglarında görmüştüm ve çok merak ederken sürpriz  bir paket kapımı çaldı. İçerisinde çok özel bir de resmim vardı benim için maddi boyutu olan hediyelerin hiç bir zaman anlamı olmadı. Her zaman kişiye özel hediyeleri daha çok sevdiğimi daha önceki yazdığım blog yazılarımda belirtmiştim.

Yazıyı yazmaya başladım ama devamını getiremediğim için bu süreçte rujları deneme şansım oldu :) Yapısal olarak diğer mat rujlara göre daha yumuşak buda gün boyunca dudaklarınızı kurutmamayı sağlıyor diğer mat özellikle likit rujlar sürdükten sonra kuruduğu için çizgileriniz belirginleşiyor. Lakin Avonun bu serisi gerçekten başarılı özellikle Mocha rengine aşık oldum. Tam bir Nurella ruju :) ben severek kullanıyorum ve denemenizi tavsiye ederim.

Sevgiler,
Ebru





1 yorum: