17 Eylül 2015 Perşembe

Max Factor Refined Rose 30



Merhabalar,

Uzun zamandır sizlerle yazılarımı paylaşamıyorum. Sevgili arkadaşım Buket ile çok yakın zamanda bir etkinlik düzenleyeceğiz onun çalışmaları sebebi ile biraz bloga ara verdim. Yazın en sık kullandığım Max Factor Refined Rose rujundan bahsetmek istiyorum. Rujun yapısı kuru yapılı dudaklara çok iyi geliyor. Dudakları kurutmuyor aynı zamanda ıslak bir yapısı olduğu için nemde veriyor. Lakin yapış yapış ruj sevmeyenler için biraz alınmak için düşünülmesi gereken bir ürün diyebilirim.

Renk yapısına gelirsek renkli bir dudak nemlendiricisi kadar renk veren bir yapıya sahip. Gün içerisinde mutlaka tazelemeniz gerekiyor. Dudaklarınızda doğal bir görüntü sağlıyor mu? Evet abartıdan uzak kibar diyebileceğimiz tatlı bir pembe rengi veriyor. Benim çok hoşuma gitti sizde testerları varsa deneyip fikir sahibi olabilirsiniz.

Sevgiler,
Ebru





6 yorum:

  1. baksam mı acaba hazır indirim de varken :-)))

    YanıtlaSil
  2. hiç swatch yapmıyosun,cok sıkıcı oluyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikrine saygı duyuyorum buna ayırabilecek zamanım yok ama dikkate alacağım bundan sonra ayrıca sıkıcı buluyorsan takip etmek zorunda değilsin

      Sil
  3. Cok guzel bir renk, tam sonbaharlik :)

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba sizi takip ettim ancak bloggerda yeniyim lütfen sizde bana yardımcı olup beni takip edermiisiniz:) http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dönüş yaptım size başarılar dilerim sevgiler

      Sil