6 Ağustos 2014 Çarşamba

SOLENNE NEMLENDİRİCİ VÜCUT LOSYONU


Solenne markasının daha önceden pratik manikür seti denemiştim ve çok başarılı bulmuştum. Vücut losyonunu bana gönderdiklerinde çok mutlu oldum. Hemen yazmak istemedim önce kullandım yaz aylarında nemlendirici kremler çok önemli bir yer taşıyor. Bu tarz kremlerin yanıklarda ve banyo sonrası nem kaybında çok işe yaradığını biliyorum. Bilmediğim ve denediğim bir özelliğide sinek sokmalarının yarattığı kaşıntıları geçirmesi. Ben küçük yeğenlerim üzerinde denedim ve gerçekten başarılı olduğunu gördüm. Sadece bir krem değilmiş çok şaşkınım harika bir buluş bu sanırım tebrikler solenne. Herkese canı gönülden tavsiye edebilirim.

Gelelim biraz içerisindeki özellikleri tanımaya;

*İçeriğinde kullanılan Shea Butter doğal bir nemlendirici ve antienflamatuar bir aktiftir.

*İçerdiği E Vitamini kolajen dokuyu korur, serbest radikallerin oluşumunu engelleyerek cilt yaşlanmalarını önlemeye yardımcı olur.

*Ağda ve epilasyon sonrası kullanıma uygundur.

*Solaryum sonrası cilt kuruluklarının giderilmesinde etkilidir.

*Hafif güneş yanıklarında cildi nemlendirerek rahatlatır.

*Gün boyu nemlilik efekti sağlar, yağlılık hissi vermez, ipeksi bir dokunuş sağlar.

Sevgiler,
Ebru




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder