15 Ağustos 2014 Cuma

İXORA SEDUCTIVE FANTASY SET



Herkese Merhabalar,

Güzel bir hafta sonu diliyorum. Bu sıcaklarla başa çıkmak çok zor birde eğer önemli işlerle ilgili çalışıyorsanız. İxora markası ile yeni tanıştım. Bu setide güzel arkadaşlarım pınar ve nihalin etkinliğinde aldım. Ayrıca sadece bu değil bir çok seçenek barındırıyor bünyesinde ben çok beğendim. Biraz inceleme yapalım hep beraber.


Duş jeli için söyleyebileceğim gördüğünüz gibi simli olması çok ilgi çekici. Hemde vücutta kokusunun kalıcılığı çok iyi banyo yapmak sanırım artık daha keyifli belki biraz daha büyük olabilirdi :) Hemen bitmesin istiyorum.


İşte mükemmel bir parfüm kokusu bir harika İxora bu konudada çok başarılı. İçerik olarak oryantal ve vanilyanın güzel birleşimi ise harika bir koku yayıyor. Kalıcılığını çok başarılı buldum.


Vücut kremini henüz elimde sadece test ettim tende yumuşak hoş bir koku bırakıyor. Sizden İxora.com'dan istediğiniz ürünleri alabilirsiniz.Canlı gönülden tavsiye edebilirim.

Sevgiler,
Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder