13 Ağustos 2014 Çarşamba

FARMASİ RED LİPSTICK İNCELEMESİ




Merhabalar,

Umarım güzel bir hafta geçiriyorsunuzdur. Ben arada ufak tatiller yaptığım için tam anlamı ile yazılarıma devam edemedim. İnsan yazmaya ve bloguna alışınca gerçekten çok özlüyor. Daha önceden farmasinin ürünlerinin ne kadar başarılı olduğundan bahsetmiştim. Özellikle ürünlerinin harika kokusu beni cezbetmeye yetiyor diyebilirim. Bir ruj sanırım bu kadar güzel kokabilir şimdi diyebilirsiniz ne kadar takılıyorsun bu kokuya ama benim cildim için yada kozmetiklerde genelde kokular kötü ise mide bulantısı yapıyor. Yani bazılarında sürdükten sonra koku kaybolsada diğer ürünlerde eğer geçmiyorsa mutlaka kullanmadan çöpe gidiyor. Artık daha çok alışveriş yaparken hemen almıyorum önce deneyip sonra biraz gezinip eğer kokusu geçiyorsa o ürünü alıyorum. Sanırım ilk defa bir markanın hiç bir ürünü kötü kokmuyor ve kullanması benim için çok zevkli. Kalıcılığını çok başarılı buldum ve dudakları kurutmuyor. Sizde benim gibi bu konuda takıntılı iseniz önereceğim tek marka şuanda farmasi olacaktır.

Sevgiler,
Ebru





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder