4 Ağustos 2014 Pazartesi

CYRENE YÜZ VE MAKYAJ TEMİZLEME SUYU



Merhaba Arkadaşlar,

Uzun bir tatilin ardından yine blogumda sizlerleyim. Yaz aylarında genelde akşamları sahil kenarına gittiğimde makyaj yapmayı tercih ediyorum. Cildim hassas olduğu için Cyrene'nin makyaj temizleme solüsyonunu kullanmaya başladım. Daha önce kremlerle yada toniklerle makyajımı temizliyordum. Bu kadar başarılı bir ürünü aldığım için sanırım çok şanslıyım. Özellikle kremlerin göz yaktığını hepimiz biliyoruz ama içerisinde ki minerallerle zenginleştirilmiş bu makyaj temizleme solüsyonu gözlerimi yakmadı. Ayrıca içerisinde bulunan Pro Vitamin B5 ile kirpikleride beslediğini öğrendim. Hepimizin bildiği üzere artık tercihimiz alkol,paraben esens ve renklendirici içerikleri barındırmayan ürünleri tercih etmemiz cilt yapımızın daha sağlık bir görünüme ulaşmasını sağlıyor. En güzeli Cyrene markası makyaj temizleme solüsyonunda bu maddelerin hiç birini içermiyor. Aksine içerisinde yeşil çay özleri ile cildi sakinleştirip nemlendiriyor. Eğer sizinde cildiniz benim gibi hassas ise bu ürün tam size göre diyebilirim.

Sevgiler,
Ebru



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder