16 Ocak 2017 Pazartesi

Yves Rocher Yeni Yıl Hediyeleri


Herkese Merhabalar,

Özellikle Yves Rocher yeni yıl'da çıkardığı ürünleri çok beğeniyorum. Geçen sene aşağıdaki far paletinin farklı versiyonunu almıştım. Yeni renklerinin çıkmasına çok sevindim ben almadan bana gelmesi de süper oldu diyebilirim. Herkesin kullanabileceği renklerin olması ve son rengin buz mavisi gibi farklı oluşu bence paleti daha da güzelleştirmiş. Gelin diğer ürünlere bakalım :)


Kalem formunda ki farlarını daha önce kullanmadım ve bunları da henüz açmadım. O yüzden çok fazla pigmentasyonları ile ilgili bir yorum yapamayacağım. Lakin bu tarz farları mutlaka bir primer ile kullanmanız gün içerisinde topaklanmasını önleyecektir diyebilirim.

Bir diğer ürün ise dudak balm'ı ve ben severek kullanıyorum. Kalem formunda ki rujları da şahane yapısı dudaklarınızı gün içerisinde inanılmaz iyi nemlendiriyor. Tabi benim gibi mat ruj sevenler için yaz aylarında daha çok tercih ediliyor diye düşünüyorum.

Ojelerini hiç açmadım çünkü yaz ayının renkleri olduğu için saklıyorum :)
 Bu serinin renk scala'sı gayet geniş ve güzel bir tane turuncu renk var onda kaldı aklım onuda alıp serime ekleyeceğim :)

Gelelim kızılcık kokulu el kremi ve el sıvı sabununa tabi ki sıvı sabun çoktan bitti :) El kremini de çok fazla yağlı değil o yüzden yapış yapış bir his vermiyor. Onuda severek kullanıyorum.

Sevgiler,
Ebru

2 yorum: