13 Ocak 2017 Cuma

Naked Ultimate Basics


Merhabalar,

Haftayı uzun zamandır severek kullandığım Naked paleti ile kapatmak istiyorum. Marmara Forum'da alışveriş yaparken son dakika gözüme Sephora takıldı ve kapanmak üzereydi :) Bir an dedim ki girsem mi girmesem mi? Bir makyaj sever olarak hemen koşa koşa gittim. Şanslı olduğum bir nokta vardı normalde bu palet 199 TL'ydi sanırım ve indirimde ki fiyatı da 159 TL'ye düşmüştü.

Bir tane alıp kasaya gittiğim de Sephora kartınız var mı sorusuna takıldım :) Bir arkadaşımın olduğunu bildiğim için onun numarasını verip hemen alıverdim. Benden size tavsiye burayı dikkatle okuyunuz. Eğer bir palet alma hakkınız varsa bence gidip Neked paletlerinden birini kendinize hemen seçin pigmentasyon olarak muhteşemler. Her bir palette ki renk seçenekleri gerçekten çok tatmin edici. Göz primer'ı sürünce zaten tadından yenmez bir hale geliyor.

Aşağıda paletin renklerini görebilirsiniz. Özellikle turuncu rengi çok severek kullanıyorum. Dediğim gibi eğer bir palet almak istiyorsanız mutlaka bir göz atın derim.

Sevgiler,
Ebru


2 yorum:

  1. Benim de bu palette bir süredir gözüm var :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Renkler harika gerçekten..Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil