19 Ocak 2017 Perşembe

Bobbi Brown BB Cream SPF 35


Herkese Selam,

Bobbi Brown ürünlerini ilk kez deneyimleme şansını buldum. Bir bb krem kullanıcısı olarak bugüne kadar bir çok markayı denedim. Benim için bb kremden beklentim cildi iyi nemlendirmesi ve orta kapatıcı olması ve bugüne kadar kullandığım ürünler arasında beğendiklerim arasında yer almayı başardı.

Çünkü cildim kuru olduğu için genelde içerisinde nemlendirici olmayan ürünleri kullanmayı tercih etmiyorum. Makyaj öncesinde yüzünüzü ne kadar kremler ile nem katsanız da kullandığınız ürünün içerisinde nemlendirici yoksa cildiniz gün içerisinde kuruduğu için inanılmaz kötü bir görüntüye ulaşabiliyorsunuz.

O yüzden bu tarz ürünleri kullanmayı seviyorum. Ayrıca içerisinde SPF 35 içermesi de süper yaz ayların da özellikle tercih edilesi bir hale geliyor. Fondöten kullanmak istemeyenler bu tarz ürünlere bakabilirler.

Sevgiler,
Ebru



1 yorum:

  1. BB krem bana pek yeterli gelmiyor ama SPF için yaz aylarında kullanılabilir..

    YanıtlaSil