11 Ekim 2016 Salı

The Balm Meet Matt Trimony (Far Paleti)


 Selam,

 Biri sonbahar mı dedi! O zaman size almanız gereken tek paleti söyleyebilirim. Tam artık bir daha alışveriş yapmayacağım kesinlikle palet almayacağım derken.... Herkes tarafından çok konuşulan The Balm'ın Meet Matt paletinin renklerini görünce dayanamadım. İçerisinde var olan Kumar rengi yok mu bayıldım. Bir palet alırken içinde barındırdığı renkler benim için çok önemli lakin bir diğer konuda pigmenti ve kalıcılığı tek başına kalıcılıkları hiçte fena değil!! Birde far bazı kullandığınızda tadından yenmez bir hale geliyorlar.



Aşağıda gördüğünüz gibi ilk sıradaki iki renk daha yumuşak ve baz olarak bile kullanılabilecek renkler. Kahve tonlarının içerisinde bile değişik yansımalar mevcut o yüzden çok seveceğinizi düşünüyorum.

İkinci sırada daha çok kavis bölümüne yakışacak renkler mevcut dediğim gibi özellikle ortada ki kumar rengini eminim alınca sizden çok seveceksiniz.

Son renklere bakacak olursak ilk renk yine yumuşatma olarak kullanabiliriz. Diğer iki rengi hem kavis hemde dış V çerçevesi için uygulama yapabiliriz.

2 yorum:

  1. Ben bu palete bayılıyrum ve kumar rengi benim de favorim :)

    YanıtlaSil
  2. Alınacaklar listesine eklediğim paletler arasında yerini çoktaan aldı bile renkleri çok güzel çok beğendim

    YanıtlaSil